05 January 2009

MAKAN ESKRIM WIT MY AUNTIE

hi! sihat ke u all?? erm...nak tau kan ape sambungan citer b4 ni. tp xla gempak sgt pung! cume aku yg suke sakat ank buah aku tu..hihi! dh nama cuti dok rumah...so xdek keje len la slain menyakat arif. die pun asek terjerit2 je sbb aku slalu sampuk die bcakap dgn org len. utk pengetahuan u all...arif ni wlupun die masuk 2 tahun lebih...tp gaya bahasa die ala2 bombastik gituu!! nk tau ape aku buat??hihi...

ape lg..aku banje die makan eskrim tau pagi tu..baik x makcik?? then masa die tgh makan tu aku dok bertenggek dpn die mintak eskrim sikit2. tp dgn penuh kasih sayang die bg jek aku makan..haha!










then bile aku asek2 mintak jek...die pun hangin gaknye...die toleh simpati kt akak aku..hihi! takut eskrim die abes kot! aku xla marah...tp aku amek kesempatan ni nk nyakat die lagi...hahah! siapla ko arif!!! tau ape yg aku bt??

bile die dh abes makan eskrim tu...tanpa akak aku sedari (ibu arifla)..aku pun ape lg tanpa melepaskn peluang yg ade suh arif basuh tgn kt air yg bertakung tu. air tu air ujan campur air tayo moto abang aku sbb mlm td kan ujan...air tu mengalir then bertakung kt situ. yg arif ni pun dgn slamber nak celup...kih3x!!! tp sib baik akak aku sempat jeling..klu x konfem die dh celup dh...sadisss!! tu la ank buah aku ni...ikut sgt kate mak tam die..ni la padahnye..kikihkih!!






tata titi tutu...

No comments:

Post a Comment