05 January 2009

OUR NIECE

hola kengkawan...sihat ke? erm..baru2 ni lps naik cuti...kak long kpd bf aku tlh melahirkan baby girl sberat 3 kilo lAdd Imageebih. so aku pun pegi tgk kak long aku ni beserta baby girl yg die nnt2kan sbb b4 ni die dh punye 2 org hero =) lps balik keje smlm aku dgn am pun terus pegi menuju ke tmpt yg spatutnye. lgpun mama am ade kt sini...so aku amek kesempatan utk jmp dgn bakal mak mertua aku..hihi! kt sini aku ade upload gambo baby yg comel tu then sempat gakla blaja mcmane nk handle baby dgn bakal mak mertua aku termasukla aksi2 berikut.....









cara2 membedung baby walaupun dulu aku pnh bt dulu kat ank sdare aku time diorg kecik...tp skrg dh lupe. kene praktik smule..kih3x!!





err...time ni bg baby air zam2 je. susu xdek sbb mama baby ni kt dlm bilik ye. harap maklum. jgn kamo persoalkan ape2 ye...








ni pulak aku dgn bakal mak mertua tgh betulkan kain bedung baby tu. lupe pulak.. klu xsilap aku name baby tu aisyah :) sopan x aku mase ni? kih3x!!

dan yang ni x perlula aku perkenalkan lg. sape lg klu bkn pakcik baby ni merangkap bf aku..huhu! lps baby ni dh wangi..baru die sibuk nk amik gambo. interprem betolla pakcik ni!! kitorang stay dari lps balik keje smpila mlm. kul 10 baru aku smpi rumah mlm td. ngantok n pnt jgkla tp aku hepyyy!!! thanks my 'bucuk' sbb sudi bwk aku tgk our niece :) lps ni kami ade byk program utk thn 2009 ni. hope u all pun hepy same yek!! yahuuuu!!!






tata titi tutu...

No comments:

Post a Comment