12 January 2009

NABIL @ BESDAY BOY

Yuhuuu..cptla masa berlalu skrg ni kan. pejam celik pejam celik je dh ptengahan bln 1. dpt jgk aku jumpe nabil stelah berbulan2 xjumpe die. maklumla agak bz sikit. actually besday nabil awal bln disember ritu...tp diorang selebret kt kedah sbb masa tu akak aku n abg ipar hangkot nabil balik. then bile ade peluang cam neh aku selebret bawak skali hadiah n kek utk besdey boy. mule2 aku dtg kan die cam dh lupe kt aku (kekasih gelapnye). mcm2 aku bt..akhirnye aku dpt menawan hati nabil jugak sedangkan kakak aku yg sorang lg masih xdpt tackle die. jgn jeles mak uda ye...

cuaca ritu agak baik...jln pun x jem :) ptg tu aku n am ke beranang dulu amek akak n arif. then kitorang terus gerak ke subang jaya..

ikot seruan gomen pakaila sitbel kt blakang :) semenanye arif yg nk pakai sgt sitbel tu...die pakse ibu die pakaikan lps je naik kete. dh cam terjerot kt leher je kan..kihkihkih! maaf gambo driver xdpt disiarkan atas sbb2 tertentu (jgn marah am) hihi...

hadiah aku pd nabil mende ni..form fitter ke ape ke namenye :) aku terfikir nk bli ni sbb akak aku ckp die sibuk mengutip bende2 kt rumah tu. halamakk...gambo kek aku lupe da nk amek. xpe yg pasti kek tu coklet moist yg menjilat jari rege rm32.00
haa...ni la die besdey boy. 1st time die nmpk aku senyum jek. cam ade kose magnet lak aku ni. siap dtg kt aku lg. buat akak aku merangkap mak uda...sabo eh. lmbt laun nnt mesti nabil nk gak kt ko ye. jgn ko amek kose magnet aku udahle! erm..adela kami bt mkn2 sikit lps bt upacara kasi hadiah.

then besela bile spupu2 ni dh bjumpe..berlaku la perebutan menan antara mereka. aku pun fenin gak masing2 nk bagak dgn menan.
arif xmo rebutla..nnt mak tam bli beskal beso ye bln 4 ni (wlupun ko dh demand mintak mak tam blikan kuda kayu) mlampau betol!




kesudahannye dua2 menangis tanpa henti slame beberape minit. akak2 aku kene la pujuk anak masing2. aku n am cume tukang perati jela huhu! psl menan pn nk gaduh...main jela same2. aku debik gak arif ni kang. dh beso pn nk berebut dgn nabil...huhu!


salah satu gambo makan2..tp gambo arif jela. visual lain xsempat amek sbb dh lapo..huhu! ceh..die lak lebih2 mengalahkan besdey boy. die la nk tiup lilin..die la nk potong kek. tgkla tu siap buat aksi spaidemen lg tu. nmpk x tangan akak aku yg xsabo nk melantak..hihi!








lps makan..kami begambo kenangan. visual yg lain xdpt disertakan utk tujuan privasi..kehkeh! bile jam tik tok tik tok menunjukkan hampir 11 mlm..aku pun ajak akak aku brangkat kembali pulang memandangkan besdey boy pun dh ngantuk. alhamdulillah xtvt kami ritu bejalan lancar. thanks to am sbb sudi join kami :) hope aku n family akn terus dpt spendtime masa bsama2 4 the next xtvt..

tata titi tutu...

No comments:

Post a Comment