07 January 2009

OPIS SWEET OPIS

hi everybody :)

amacam keje..manyak x? yahuuu...rini bos aku mc semenanye. erm, cian pulak kt bos sbb die sakit leher (mcm lagu asereje). actually die ade ckp kt aku la sbelom aku berambos dari opis ptg smlm. then pg td die pegi klinik tu yg dpt mc tu. aku muskil gak pg td die xde dlm bilik sbb slalunye die smpi dulu dari aku wlupun aku smpi opis kul 7.15am. korang bayangkan la die kuar dari rumah agam die kul bape. berdedikasi betolla bos aku ni!! so memandangkan aku bebas sebebas bebasnye rini aku pn sempatla amek manyak gambo pemandangan bilik 5 star aku ni utk rujukan dan tindakan pihak tuan..huhu!


pintu masuk bilik aku...masuk2 je terus ade printer beso tersadai kt tepi tu menunjukkan aku rajin buat keje. print surat2 yg bos aku suh buat kui3x! (keje sambilan : print gambo2 aku sendiri)

kipas tu saje aku letak situ. aku gune gak sbb kengkadang opis ni ekon die tetibe je slow. tah ade tikus geget wayer karen ekon tu kot...atau ekon tu mengalami tekanan emosi ke..yg tu aku xpasti lg

ehem2x...xperlu lg rasenye nk perkenalkan tuan punye bilik 5 star ni...huhu!!


pintu sbela kiri tuan puan tu pintu keramat ye (pintu bilik bos aku) hehe! so aku mmg bole sgt skodeng bos aku bt ape ari2. yg aku prasan bos suke tgk citer early editon dan kengkadang x terlepas jugak otromen. gulp! ampun bos!!


haa...yg ni pulak dari pintu bilik bos aku. mmg sengaje meja aku diletakkan sebegitu rupe supaye bos aku pn bole skodeng aku jugak tanpa rasa segan silu...auuuwww!! harap maklum jgn salah sangke ye tuan puan...bos aku pempuan tau! then klu korang perasan ade 1 je sofa kt dpn meja aku tu. xbole letak manyak2 takut diorang dtg bersembang pulak kt sini...huhu! cam kedai kopi lak jdnye nnt..


dengan rasminye ni la tempat aku menetap kt opis. huhu ade tisu pulak bawah meja. kantoi baru lps makan biskot td! kan aku dh kate asek ngunyah jek!! sesungguhnye kengkawan...kite hendaklah mengemas meja kite slalu b4 kite berambos dari opis :) klu ade masa nnt kite jmp len blog bersama kawan2 ronggeng aku kt opis ni eh..

tata titi tutu. nk balik bli nasik goreng tomyamla..abeeeeee banje kawe deh!!

No comments:

Post a Comment